loading...
bazdid4u

25

bazdid4u بازدید : 30 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

صداي انتخاب شادمهر,دانلود صداي انتخاب شادمهر,دانلود موزيک انتخاب شادمهر,دانلود فايل صوتي انتخاب شادمهر,دانلود6آلبوم جديد انتخاب شادمهر,خواننده انتخاب شادمهر,شعر انتخاب شادمهر,دانلود آنگ جديد  انتخاب شادمهر, دانلود رپ  انتخاب شادمهر, دانلود آهنگ پيشواز  انتخاب شادمهر,دانلود آهنگ پيشواز ترانه  انتخاب شادمهر, دانلود ترانه هاي  انتخاب شادمهر, دانلود اولين آلبوم انتخاب شادمهر,دانلود آهنگ جديد انتخاب شادمهر,دانلود رپ انتخاب شادمهر,دانلود رپ هاي انتخاب شادمهر,دانلود با لينک مستقيم انتخاب شادمهر,دانلود با لينک مستقيم ترانه انتخاب شادمهر,

درگیر رویای توام / منو دوباره خواب کن

دنیا اگه تنهام گذاشت / تو منو انتخاب کن

دلت از آرزوی من / انگار بی خبر نبود

حتی تو تصمیمای من / چشمات بی اثر نبود

خواستم بهت چیزی نگم / تا با چشام خواهش کنم

درا رو بستم روت تا / احساس آرامش کنم

باور نمی کنم ولی / انگار غرور من شکست

اگه دلت میخواد بری / اصرار من بی فایدست

هر کاری میکنه دلم / تا بغضمو پنهون کنه

چی میتونه فکر تو رو / از سر من بیرون کنه

یا داغ رو دلم بذار / یا که از عشقت کم نکن

تمام تو سهم منه / به کم قانعم نکن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 969
  • بازدید کلی : 3,173